Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Διδακτική της Χημείας, Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΔιΧηΝΕΤ-ΕΑΑ)

ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ

  • Μ. Βλαχολιά, Χ. Τζουγκράκη

 Διερεύνηση οπτικών και αναλυτικών στρατηγικών επίλυσης προβλήματος στην Οργανική Χημεία

  • Θ. Βαχλιώτης, Κ. Σάλτα, Χ. Τζουγκράκη

Μεθοδολογία SATL: Ανάπτυξη δεξιοτήτων συστημικής σκέψης για την ενίσχυση της κατανόησης των χημικών εννοιών 

  • Μ. Βλάσση, Γ. Κορακάκης

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της τεχνικής της μάθησης μέσω «σκαλωσιάς Scaffoldinglearning». Μελέτη περίπτωσης σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην ενότητα οξέων-βάσεων 

  • Ε. Πράττα, Κ. Μεθενίτης, Α. Κουκά

Η κατανόηση της διάλυσης της ζάχαρης στο νερό από τους μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου  

  • Κ. Χαρίτος

Ανάλυση των εργαστηριακών οδηγών Χημείας Γυμνασίου με βάση τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα 

  • Σ. Ντούλας

Ο βαθμός ένταξης του  συστήματος  συγχρονικής  λήψης και απεικόνισης (Multilog) στο σχολικό εργαστήριο Φ.Ε., ο συνδυασμός του με σύγχρονα εκπαιδευτικά εργαλεία και  η στάση των εκπαιδευτικών.  Έρευνα, Προβληματισμοί, Προτάσεις 

  • Σ. Λάης

Διδασκαλία αντιδράσεων διπλής αντικατάστασης στην Α΄ Λυκείου εμπλουτισμένη με ιοντικές εξισώσεις και αναπαραστάσεις στα τρία επίπεδα Χημείας 

  • Δ. Τουμαζάτος

Αξιοποίηση της έννοιας της πιθανότητας με παραδείγματα καθημερινής ζωής για την  οικοδόμηση της έννοιας της πιθανότητας της θέσης του ηλεκτρονίου στο άτομο 

  • Ν. Παπαδημητρόπουλος, Ε. Παυλάτου

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί ως δημιουργοί εργαστηριακών οργάνων 

  • Χ. Μακεδόνας

Φασματοσκοπία με ιδιοκατασκευές στο σχολικό εργαστήριο 

  • Κ. Φωτιάδου, Δ. Σταμπάκη

Πρόταση για τη διδασκαλία χημικών εννοιών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μέσω επιστημονικής αρθρογραφίας σε εφημερίδες 

  • Φ. Πάπαρου

 Εξερευνώντας την ιστορία των πειραμάτων μέσα από πίνακες ζωγραφικής

  • Μ. Χρηστάκου

Μια εναλλακτική πρόταση διδασκαλίας εννοιών Χημείας μέσα από κινηματογραφικές ταινίες   

  • Β. Σέιφερτ

Διδακτική της Χημείας και Φιλοσοφία. Τρεις άξονες για τη βαθύτερη κατανόηση της αξίας της φιλοσοφίας στη διδακτική της Χημείας 

  • Μ. Μαυρίδη, Κ. Σάλτα, Θ. Μαυρομούστακος

 Πως οι χημικοί συλλογισμοί μαθητών Λυκείου επηρεάζονται από το είδος και το πλαίσιο των ερωτήσεων 

  • Γ. Μακρή, Θ. Μαυρομούστακος, Α. Κουκά

Προς αξιοποίηση των κοινωνικοεπιστημονικών ζητημάτων στη διδασκαλία της Χημείας Β’ Λυκείου: Διερεύνηση αντιλήψεων και επιμόρφωση εκπαιδευτικών 

  • Χ. Στεφάνου, Ε. Μαυρικάκη,  Ντ. Γαλανοπούλου

Τα γενετικά τεστ: μια κοινωνικο-επιστημονική προσέγγιση για τη διδασκαλία βασικών αρχών της Γενετικής 

  • Π. Μαρμαρωτή

Διδάσκοντας θέματα Bιοχημείας στο ελληνικό σχολείο 

  • Χ. Μπακάλη, Ντ. Γαλανοπούλου

Διερεύνηση των απόψεων αποφοίτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τα Φυσικά Προϊόντα 

  • Α. Μπαράτση, Μ. Παπαρρηγοπούλου

Aξιοποίηση του μουσειακού χώρου της Λαυρεωτικής στη διδασκαλία της Χημείας 

  • Ε. Ρούγγα

Διδάσκοντας χημικές έννοιες με αφορμή ένα αρχαίο χάλκινο γλυπτό 

  • Χ. Καντερέ, Μ. Σκούλλος

Διερεύνηση γνώσεων, στάσεων και συμπεριφορών μαθητών σχετικά με την παραγωγή πλαστικών απορριμμάτων στην αγροτική οικονομία στα πλαίσια της εφαρμογής της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη σε αγροτικές κοινότητες 

  • Α. Ανδριοπούλου, Γ. Φιλιππή, Β. Φιοράκη, Μ. Δασενάκης

Δράσεις του ΕΛΚΕΘΕ για τη διδασκαλία της Χημείας και την εκπαίδευση για την αειφορία 

  • Α. Αλάμπεη, Α. Μπουλουξή

Η μέθοδος TINKERING, η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΕΑΑ) και οι Φυσικές Επιστήμες (ΦΕ): πού τέμνονται;

  • Ο. Τριπολιτσιώτη, Μ. Σκούλλος, Ε. Δασενάκης 

Διδασκαλία της έννοιας της Aειφορίας μέσω διαθεματικού σεναρίου