ΔΙΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ
Διδακτική της Χημείας, Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΔιΧηΝΕΤ-ΕΑΑ)
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ
- Παπαδημητρόπουλος Νικόλαος: Ανάπτυξη και αξιοποίηση κατασκευών Arduino στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών, 2022
- Γιαννακουδάκη Άννα: Διερεύνηση της χρήσης καλλυντικών προϊόντων από τους καταναλωτές και των συνεπειών ελλιπούς/λανθασμένης γνώσης: εκπαιδευτικές προτάσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος, 2020
- Βλαχολιά Μαρία:Διερεύνηση των οπτικών και αναλυτικών στρατηγικών επίλυσης προβλημάτων οργανικής χημείας από λύτες διαφορετικής εμπειρίας και της σχέσης τους με την οπτικοχωρική ικανότητα των μαθητών, 2017
- Γκέγκιος Θεόδωρος:Διερεύνηση της κατανόησης θεμάτων χημικής κινητικής από μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, 2017
- Κουταλάς Βασίλης: Διερεύνηση με χρήση τεχνικών οφθαλμικών καταγραφών της ευχέρειας χειρισμού και κατανόησης πολλαπλών μοριακών αναπαραστάσεων από φοιτητές χημείας: ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού δυναμικά διασυνδεόμενων αναπαραστάσεων, 2017
- Γκίτζια Βασιλική: Διερεύνηση της ικανότητας μαθητών και φοιτητών να μεταφράζουν χημικές αναπαραστάσιες διαφορετικού τύπου: ανάδειξη των αντιλήψεών τους για βασικές χημικές έννοιες, 2013
- Πάπαρου Φλώρα: Η αξιοποίηση της ιστορίας και της φιλοσοφίας της επιστήμης στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών: διαμορφώνοντας δράσεις με κέντρο ιστορικά επιστημονικά όργανα, 2012
- Μπουλουξή Αριστέα: Οι γνώσεις και οι αντιλήψεις που αποκτούν οι μαθητές για την έννοια ενέργεια κατά τη διδασκαλία των μαθημάτων χημείας, φυσικής και βιολογίας, 2012
- Βαχλιώτης Θεόδωρος: Εφαρμογή και αξιολόγηση της μεθόδου συστημική προσέγγιση στη διδασκαλία και εκμάθηση (SALT) στη διδασκαλία της οργανικής χημείας, 2012
- Μήλιος Νεκτάριος: Διερεύνηση της ικανότητας μαθητών και φοιτητών να μεταφράζουν χημικές αναπαραστάσιες διαφορετικού τύπου: ανάδειξη των αντιλήψεών τους για βασικές χημικές έννοιες, 2011
- Μαρμαρωτή Παναγιώτα: Η διδασκαλία θεμάτων βιοχημείας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, 2011
- Αντώνογλου Λεμονιά: Σχεδιασμός, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση του υβριδικού μοντέλου διδασκαλίας της μοριακής συμμετρίας, 2011
- Δαλακώστα Κωνσταντίνα: Παιδαγωγική και διδακτική αξιοποίηση των κινουμένων σχεδίων στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών, 2009
- Κορακάκης Γιώργος: Αποτελεσματικότητα των παραμέτρων του σύγχρονου εκπαιδευτικού λογισμικού στη διδακτική της χημείας, 2009
- Βλάσση Μαρία : Σύγκριση δύο διδακτικών μεθόδων διδασκαλίας: της καθοδηγούμενης διερευνητικής-ανακαλυπτικής και της παραδοσιακής ως προς τη σύσταση της ύλης και το χημικό δεσμό στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, 2008
- Σάλτα Αικατερίνη: Διερεύνηση των γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων που αποκτούν οι μαθητές από το μάθημα της χημείας κατά την εκπαίδευσή τους και του ρόλου που παίζουν αυτές στην καθημερινή τους ζωή, 2007
- Λημνιού Μαρία: Μελέτη των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι τεχνολογίες της πληροφορικής στη χημική εκπαίδευση (εικονική πραγματικότητα, διασύνδεση οργάνου με ηλεκτρονικό υπολογιστή), 2006
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ