Πρόταση διδασκαλίας χημικών εννοιών στη Β΄θμια εκπαίδευση μέσω χρήσης εκλαϊκευμένης αρθρογραφίας, 1ο Συμπόσιο Μεταπτυχιακών φοιτητών του Τμήματος Χημείας του ΕΚΠΑ Μάρτιος 2022 Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου
Η περιοδικότητα των στοιχείων του περιοδικού πίνακα, Μεθενίτης Κ., 2ο Μαθητικό Θερινό Σχολείο της ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε., Αιγάλεω, 24 Ιουνίου 2019.
Περιοδικότητα των Στοιχείων του Περιοδικού Πίνακα, Μεθενίτης Κ., 2019 Διεθνές Έτος Περιοδικού Πίνακα, Επιστημονική Εκδήλωση ΕΕΧ, Αθήνα, 20 Μαΐου 2019.
Φωτοσύνθεση, Μεθενίτης Κ., Επιμορφωτικό Σεμινάριο: Εξελίξεις και τάσεις στις Φυσικές Επιστήμες του σήμερα, Ελληνικό Ινστιτούτο Παστερ, Αθήνα, Φεβρουάριος - Μάρτιος 2018.
Διερεύνηση βασικών εννοιών χημείας με όχημα το σταφύλι, Λύτρα Ν., Βλάσση, Μ., Καραλιώτα-Λυμπεροπούλου Α., 2η Διημερίδα Συλλόγου Μεταπτυχιακών Φοιτητών Τμήματος Χημείας, Αθήνα, 28-29 Μαΐου 2010.
Διερεύνηση γνώσεων βασικών εννοιών Χημείας που σχετίζονται με τη χημεία του ζαχαροπλαστείου, Χουλιαροπούλου Μ., Βλάσση, Μ., Καραλιώτα-Λυμπεροπούλου Α., 2η Διημερίδα Συλλόγου Μεταπτυχιακών Φοιτητών Τμήματος Χημείας, Αθήνα, 28-29 Μαΐου 2010.
Διερεύνηση των γνώσεων των μαθητών της Α΄ Λυκείου ως προς τη Χημεία των έργων τέχνης, Οικονόμου Α. Κ., Βλάσση, Μ., Καραλιώτα-Λυμπεροπούλου Α., 2η Διημερίδα Συλλόγου Μεταπτυχιακών Φοιτητών Τμήματος Χημείας, Αθήνα, 28-29 Μαΐου 2010.
Ανάπτυξη και εφαρμογή εργαλείου ανάλυσης εργαστηριακών ασκήσεων, Κ. Χαρίτος, Χ. Τζουγκράκη, Κ. Σάλτα, Διημερίδα Συλλόγου Μεταπτυχιακών Φοιτητών του Τμήματος Χημείας, Π.Π.17, Πρακτικά σελ. 29, Αθήνα 2010.
Κατανόηση εννοιών του μεταβολισμού από τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: Ο ρόλος και ο τρόπος δράσης των ενζύμων, Π. Μαρμαρωτή, Ντ. Γαλανοπούλου,Διημερίδα μεταπτυχιακών του Τμήματος Χημείας,Αθήνα 2009.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού υλικού σε περιβάλλον www με θέμα τη συμμετρία των πλατωνικών στερεών και των συμπλόκων ενώσεων με χρήση μικροεφαρμογών τρισδιάστατης οπτικοποίησης, Β. Κουταλάς, Λ. Αντώνογλου, Ν. Χαριστός, Μ. Σιγάλας, Διημερίδα μεταπτυχιακών του Τμήματος Χημείας,Αθήνα 2009.
Η αξιοποίηση της Ιστορίας και της Φιλοσοφίας στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών – Θεωρητικό πλαίσιο και εφαρμοσμένες προτάσεις, Φλ. Πάπαρου, Αλ. Καραλιώτα,Διημερίδα μεταπτυχιακών του Τμήματος Χημείας,Αθήνα 2009.
Αξιολόγηση βιβλίων Βιολογίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Η φωτοσύνθεση στο βιβλίο της Α΄ Γυμνασίου, Ειρ. Πετράτου, Αλ. Κουλουμπαρίτση, Ντ. Γαλανοπούλου,Διημερίδα μεταπτυχιακών του Τμήματος Χημείας,Αθήνα 2009.
Τοξικές και επικίνδυνες εργασίες στο χώρο του σπιτιού. Ένα σχέδιο εργασίας για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Μ. Γισδάκης,Διημερίδα μεταπτυχιακών του Τμήματος Χημείας,Αθήνα 2009.
Ο επιστημονικός εγγραμματισμός στη Διδακτική Πράξη της Χημείας. Μελέτη και εφαρμογή, Π. Στεφανίδου,Διημερίδα μεταπτυχιακών του Τμήματος Χημείας,Αθήνα 2009.
Εφαρμογή της εποικοδομητικής μεθόδου στη διδασκαλία του χημικού δεσμού, Μ. Βλάσση, Αλ. Καραλιώτα,Διημερίδα μεταπτυχιακών του Τμήματος Χημείας,Αθήνα 2009.
Διαχείριση υδάτινων πόρων στα Μεσόγεια – Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα, Μ. Κωνσταντογιάννη, Ι. Καραχάλιου, Μ. Σκούλλος,Διημερίδα μεταπτυχιακών του Τμήματος Χημείας,Αθήνα 2009.
Η Συστημική Προσέγγιση στη Διδασκαλία και Εκμάθηση (SATL): Μια εφαρμογή στη Διδασκαλία του Χημικού Δεσμού, Θ. Βαχλιώτης, Χ. Τζουγκράκη,Διημερίδα μεταπτυχιακών του Τμήματος Χημείας, Ε.Π. 89, Πρακτικά σελ. 165, Αθήνα 2009.
Ανάπτυξη ενός μοντέλου ελέγχου της καταλληλότητας των Χημικών Αναπαραστάσεων στα Σχολικά Εγχειρίδια και εφαρμογή του στο βιβλίο Χημείας της Α΄ Λυκείου, Β. Γκίτζια, Κ. Σάλτα, Χ. Τζουγκράκη,Διημερίδα μεταπτυχιακών του Τμήματος Χημείας,Ε.Π. 90, Πρακτικά σελ. 167, Αθήνα 2009.
Παράγοντες που επηρεάζουν τις επιδόσεις των μαθητών στις Φυσικές Επιστήμες σε ένα Διαπολιτισμικό πλαίσιο, Π. Στυλιανίδης, Κ. Σάλτα, Κ. Μυλωνάς, Χ. Τζουγκράκη,Διημερίδα μεταπτυχιακών του Τμήματος Χημείας,Ε.Π. 91, Πρακτικά σελ. 169, Αθήνα 2009.
Αλουμίνιο, μια διαθεματική προσέγγιση –Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα, Α. Ευαγγελοπούλου, Κ. Χαρίτος, Α. Τρικαλίτη, Μ. Σκούλλος, Διημερίδα μεταπτυχιακών του Τμήματος Χημείας,Αθήνα 2009.
Ανάπτυξη Ενός Μοντέλου Ελέγχου της Καταλληλότητας των Χημικών Αναπαραστάσεων στα Σχολικά Εγχειρίδια και Εφαρμογή του στο Βιβλίο Χημείας της Α΄ Λυκείου, Β. Γκίτζια, Κ. Σάλτα, Χ. Τζουγκράκη, 16ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», Πρακτικά σελ. 60, Ε.Ε.Χ. Αθήνα 2007.
Οι Δυσκολίες των Μαθητών στην Κατανόηση της Χημικής Αντίδρασης και της Διατήρησης της Μάζας, Κ. Σάλτα, Χ. Τζουγκράκη, 16ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», Πρακτικά σελ. 29, Ε.Ε.Χ. Αθήνα 2007.
Δημιουργία Εκπαιδευτικής Ιστοσελίδας με θέμα: «Οξειδοαναγωγή: Θεωρία και Εφαρμογές», Μαρία Μπαγανά, Νίκος Μπεκιάρης, Παναγιώτης Γιαννακουδάκης, 16o Επιμορφωτικό Σεμινάριο Χημείας "Η διδασκαλία της χημείας - το παρόν και το μέλλον" Αθήνα 1-2 Δεκ 2007.
Προτεινόμενο Σχέδιο Μαθήματος για την «Προώθηση» της Οξείδωσης-Αναγωγής στο Γυμνάσιο, Α. Σαραντινού, Δ. Σταμπάκη-Χατζηπαναγιώτη, 16ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», Ε.Ε.Χ. Αθήνα 2007.
Πρόσθετα Τροφίμων: Ένα Σχέδιο Εργασίας (project) για το Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Μ. Γισδάκης, Β. Κακουλίδου, Α. Τρικαλίτη, Μ. Σκούλλος, 16ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», Ε.Ε.Χ. Αθήνα 2007.
Χημεία και Λαμπερό Χαμόγελο, Ε. Παπαγεωργίου Δ. Σταμπάκη-Χατζηπαναγιώτη, 16ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», Ε.Ε.Χ. Αθήνα 2007.
Ότι Φαίνεται Αντανακλά το Είδος του Χημικού Δεσμού, Μ. Βλάσση, Α. Καραλιώτα, 16ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», Ε.Ε.Χ. Αθήνα 2007.
Η διδασκαλία του φαινομένου του θερμοκηπίου: Μια διδακτική πρόταση βασισμένη σε ένα διαφοροποιημένο πρόγραμμα Επιστήμης -Κοινωνίας -Τεχνολογίας, Σ. Μπότση, Μ. Κουσαθανά, Μ. Παπαρρηγοπούλου - Καμαριωτάκη, 16ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», Ε.Ε.Χ. Αθήνα 2007.
Kριτική θεώρηση των προγραμμάτων Επιστήμη-Κοινωνία-Τεχνολογία, Μ. Κουσαθανά, Σ. Μπότση, Μ. Παπαρρηγοπούλου - Καμαριωτάκη, Πρακτικά 4ης Συνάντησης Αθηνών «Ζητήματα Επιστήμης: Ιστορία, Φιλοσοφία και Διδακτική», Αθήνα, 2007.
Η Πράσινη Χημεία στο Τμήμα Χημείας ΑΠΘ, Κωνσταντίνα Χατζηαντωνίου-Μαρούλη Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συμποσίου «Πράσινη Χημεία και Βιώσιμη Ανάπτυξη», Πάτρα 2007.
Η αρχή της προφύλαξης ως θεμελιώδης επιταγή της ηθικής του περιβάλλοντος, Α.Ι. Μαρούλης και Κ.Π. Χατζηαντωνίου-Μαρούλη, Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συμποσίου «Πράσινη Χημεία και Βιώσιμη Ανάπτυξη», Πάτρα 2007.
Πειράματα Πράσινης Χημείας: Παρασκευή Διοξειδίου του Άνθρακα α. με Θερμική Διάσπαση του Ανθρακικού Χαλκού και β. με Καύση της Αιθάλης ως Αντιπροσωπευτικά Παραδείγματα Αντιδράσεων με Χαμηλή και Υψηλή Οικονομία Ατόμων Αντίστοιχα., Κ. Χατζηαντωνίου - Μαρούλη, Α. Μαρούλης, Ε. Κορδονίδου και Α.Γκανάς, Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συμποσίου «Πράσινη Χημεία και Βιώσιμη Ανάπτυξη», Πάτρα 2007.
Πειράματα Πράσινης Χημείας: Η ηλεκτροχημική παραγωγή του όζοντος και η αντίδρασή του με το μεθυλενοχλωρίδιο ως πείραμα επίδειξης για την καταστροφή του στρατοσφαιρικού όζοντος από αλογονομένους υδρογονάνθρακες., Α. Μαρούλης, Κ. Χατζηαντωνίου, Λ. Κεφαλά, Μ. Μπαγανά, Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συμποσίου «Πράσινη Χημεία και Βιώσιμη Ανάπτυξη», Πάτρα 2007.
Πράσινη Χημεία και Εκπαίδευση: Η ανάπτυξη ενός πράσινου βιοαποικοδομήσιμου πολυμερούς και εφαρμογή του στην γεωργία, Απόστολος Ι. Μαρούλης, Κωνσταντίνα Π. Χατζηαντωνίου, Λεμονιά Δ. Αντώνογλου και Αναστασία Π. Ζαρκάδα, Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συμποσίου «Πράσινη Χημεία και Βιώσιμη Ανάπτυξη», Πάτρα 2007.
Το τετρανάτριο άλας του ιμινοδιηλεκτρικού οξέος - Ένα πράσινο αποσκληρυντικό νερού, Α.Ι.Μαρούλης, Κ.Χατζηαντωνίου, Ι.Γέρμαν, Ε.Μπίκου, Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συμποσίου «Πράσινη Χημεία και Βιώσιμη Ανάπτυξη», Πάτρα 2007.
Η Κατάλυση Μεταφοράς φάσεως, ένα πολύτιμο εργαλείο της Πράσινης Χημείας, Α. Ι. Μαρούλης, Κ Χατζηαντωνίου, Δ. Πανούσης & Κ Κεραμιδάς Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συμποσίου «Πράσινη Χημεία και Βιώσιμη Ανάπτυξη», Πάτρα 2007.
Χημεία και Καθημερινή Ζωή. Περάματα Πράσινης Χημείας: Τα εργαστηριακά γάντια. Πόσο αποτελεσματικά προστατεύουν τα χέρια μας, Α.Ι. Μαρούλης, Κ. Χατζηαντωνίου-Μαρούλη, Ε. Γαλαρινιώτου, Κ. Σπάγου, Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Συμποσίου «Πράσινη Χημεία και Βιώσιμη Ανάπτυξη», Πάτρα 2007.
Σύγχρονοι κανόνες ασφαλείας στο σχολικό εργαστήριο Χημείας. Κ. Καφετζόπουλος, Ν. Σπυρέλλης, Α. Λυμπεροπούλου-Καραλιώτα. 15ο Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας «Διδακτική της Χημείας με έμφαση στη διδασκαλία της Χημείας μέσα από πειράματα», Αθήνα, 17-18 Δεκεμβρίου 2005.
Διδακτική αξιοποίηση πειραμάτων βασισμένων σε τρόφιμα. Α. Ράπτη, Α. Λυμπεροπούλου-Καραλιώτα. 15ο Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας «Διδακτική της Χημείας με έμφαση στη διδασκαλία της Χημείας Αθήνα, 17-18 Δεκεμβρίου 2005.
Υφαίνοντας το αναλυτικό πρόγραμμα των φυσικών επιστημών με τη συνδρομή της ιστορίας και της φιλοσοφίας της επιστήμης. Φλώρα Πάπαρου, Αλεξάνδρα Καραλιώτα, Ψύλλος Στάθης, Ματσαγγούρας Ηλίας. Ιστορία και η Φιλοσοφία της Επιστήμης στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών. ΕΙΕ, Αθήνα,Σεπτέμβριος 2005.
Απόψεις αποφοίτων Λυκείου για τις εφαρμογές της Χημείας στη καθημερινή ζωή. Ράπτη Αναστασία, Καραλιώτα Αλεξάνδρα. Μεταπτυχιακές Σπουδές και Έρευνα στην Εκπαίδευση, Παιδαγωγική Σχολή Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Φλώρινα, Σεπτέμβριος 2005.
"Τροφή– ∆ιατροφή για τον άνθρωπο στον πλανήτη" Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Φαλδαμή Ελένη, Τρικαλίτη Αγγελική, Σκούλλος Μιχαήλ, 2ο Συμπόσιο της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού "Έμπνευση, στοχασμός και φαντασία στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση", Αθήνα 2005.
"Τα πλαστικά είναι παντού": Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Ράπτη Α., Βαβουλιώτη Γ., Τριανταφύλλου Χ., Τρικαλίτη Α., Σκούλλος Μ., 2ο Συμπόσιο της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού "Έμπνευση, στοχασμός και φαντασία στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση", Αθήνα 2005.
"Χαρτί και περιβάλλον" Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Λάμπρου Άννα, Μπαράτση Άννα, Φραντζή Παναγιώτα, Τρικαλίτη Αγγελική, Σκούλλος Μιχαήλ, 2ο Συμπόσιο της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού "Έμπνευση, στοχασμός και φαντασία στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση", Αθήνα 2005.
e-Learning. Μια πρόκληση της Νέας Εκπαιδευτικής Πρακτικής στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών, N. Μπεκιάρης και Μ. Π. Σιγάλας, Πρακτικά του 14ου Σεμιναρίου «Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», Θεσσαλονίκη, 2004.
Συγκριτική Μελέτη Σχολικών Πειραμάτων Χημείας σε Μάκρο- και Μικροκλίμακα, Αναγνώστου Ν., Κ. Γιούρη-Τσοχατζή, 8ο Συνέδριο Χημείας Ελλάδας-Κύπρου και 14ο Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας, Θεσσαλονίκη, 2004.
Παραγωγή Εκπαιδευτικού Λογισμικού για τη Διδασκαλία της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Χημεία και Σχολική Τσάντα, Αρλαπάνος Γ., Καραλιώτα Α., Σταμπάκη Δ., Παπαρρηγοπούλου Μ., 8ο Συνέδριο Χημείας Ελλάδας-Κύπρου και 14ο Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας, Θεσσαλονίκη, 2004.
Υποστηρικτικό Εκπαιδευτικό Λογισμικό για το Μάθημα της Χημείας Γυμνασίου, Μ. Π. Σιγάλας, Α. Δ. Γιαννακουδάκης, Χ. Τζουγκράκη, Β. Αγγελόπουλος, Α. Τζαμτζής και Ν. Δ. Χαριστός, Πρακτικά του 14ου Σεμιναρίου «Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», Θεσσαλονίκη, 2004.
Ανάπτυξη διδακτικής πρότασης για τη διδασκαλία υποενότητας στο κεφάλαιο της Χημικής αντίδρασης με τη συνδρομή της ιστορίας και της φιλοσοφίας της επιστήμης. Πάπαρου Φ., Καραλιώτα Α., 13ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Χημείας, Αθήνα, Πρκ. σελ. 36-44, 2003.
Διερεύνηση του βαθμού επίτευξης των στόχων του αναλυτικού προγράμματος Χημείας στο Λύκειο. Μήλιος Ν., Καραλιώτα Α., Παπαρρηγοπούλου Μ. και Σταμπάκη Δ. 13ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Χημείας, Αθήνα, Πρκ. σελ. 97-100, 2003.
Παρακολούθηση αποκατάστασης ισορροπίας μεταξύ φυσικών καταστάσεων και ομογενούς χημικής ισορροπίας στο ίδιο χημικό περιβάλλον με τη βοήθεια προσομοίωσης, Παλαμιτζόγλου Π., Σόκουτης Δ., Τζαμτζής Α., 13ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, 79, 2003.
Ο Ήλιος, ο Ηλιάτορας: Μια διαθεματική πρόταση ανάπτυξης αναλυτικού προγράμματος με κεντρικό άξονα την έννοια της «ενέργειας», Κοντογεωργάκου Π., Μπουλουξή Α., Σάλτα Κ., 13ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, 87, 2003.
Η διδασκαλία του περιοδικού πίνακα βασισμένη στις αρχές του διερευνητικού εποικοδομητισμού, Μαθιουδάκη Α., Σταμπάκη-Χατζημαναγιώτη Δ., Χρυσαφίδης Κ., Παπαρρηγοπούλου-Καμαριωτάκη Μ., 13ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, 93, 2003.
Παρανοήσεις Μαθητών Λυκείου στην Ιοντική Ισορροπία, Δεμερούτη Μ., Κουσαθανά Μ., Τσαπαρλής Γ., 12ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, Πρακτικά σελ. 29, 2003.
Η ποσότητα Ουσίας ως Φυσικό Μέγεθος και η Μονάδα Mole στο SI, Μαρκόπουλος Π., Σταμπάκη-Χατζηπαναγιώτη Δ., Λυμπεροπούλου-Καραλιώτα Α., Ψύλλος Σ., 12ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, Πρακτικά σελ. 32, 2003.
Οι Πολλές Διαστάσεις του Αντικειμένου Χημεία και Καθημερινή Ζωή, Χατζηαντωνίου-Μαρούλη Κ., Μαρούλης Α., 12ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, Πρακτικά σελ. 34, 2003.
Πρόταση για τη Διδασκαλία της Εργαστηριακής Άσκησης Βασισμένη στη Θεωρία του Εποικοδομητισμού, Σάλτα Κ., Τζουγκράκη Χ., 12ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, Πρακτικά σελ. 37, 2003.
Χημεία και Καθημερινή Ζωή. Το Πείραμα στη Διδασκαλία της Χημείας. Παρασκευή και Ταυτοποίηση Υφάνσιμων Υλών, Μπαρμπαρούση Β., Σόκουτης Δ., Μαρούλης Α., Χατζηαντωνίου Κ., 12ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, Πρακτικά σελ. 45, 2003.
Χημεία και Καθημερινή Ζωή. Το Πείραμα στη Διδασκαλία της Χημείας. Η Χημεία στη Διάγνωση και Παρακολούθηση της Πορείας των Ασθενειών. Προσδιορισμός Γλυκόζης σε Βιολογικά Υγρά, Παλαμιτζόγλου Π., Τζαμτζής Α., Μαρούλης Α., Χατζηαντωνίου Κ., 12ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, Πρακτικά σελ. 50, 2003.
Αγωγή Διατροφής στο Σχολείο, Αντωνάκου Τ., Τσιμίδου Μ., 12ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, Πρακτικά σελ. 66, 2003.
Εκπαιδευτικά Σενάρια Χημικής Κινητικής με Βάση Μικροεφαρμογές του Διαδικτύου, Τζαμτζής Α., Γεωργιάδου Τ., Γιαννακουδάκης Π., 12ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, Πρακτικά σελ. 77, 2003.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικής Πολυμεσικής Παραγωγής με Θέμα: Γαλβανικά Στοιχεία - Οξειδοαναγωγή, Ευκλείδου Τ., Γιαννακουδάκης Π., 12ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, Πρακτικά σελ. 88, 2003.
Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Πολυμεσικού Υλικού για την Υποστήριξη της Εργαστηριακής Άσκησης. Επίδραση της Συγκέντρωσης στην Ταχύτητα των Αντιδράσεων, Α. Ν. Παπαδόπουλος, Α. Γιούρη-Τσοχατζή και Μ. Π. Σιγάλας, 12ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», Πρακτικά σελ. 84, Θεσσαλονίκη, 2003.
Ανάπτυξη Λογισμικού Πειραμάτων Θερμοχημείας, Α. Δ. Γιαννακουδάκης, Μ. Π. Σιγάλας και Δ. Σόκουτης, 12ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», Πρακτικά σελ.86, Θεσσαλονίκη, 2003.
Αναλυτικά Προγράμματα Χημείας. Μια Ιστορική - Συγκριτική Ανάλυση, Μαυρόπουλος Μ., Σιγάλας Μ., Σπυρέλλης Ν., Βρεττός Γ., 11ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 9, 2001.
Οι Εναλλακτικές Ιδέες των Μαθητών ως Αιτία για Πρόταση μιας Νέας Διδακτικής Προσέγγισης του Χημικού Δεσμού, Βλάσση Μ., Σταμπάκη Δ., Κοΐνης Σ., Καραλιώτα Α., 11ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 38, 2001.
Χημεία και Αθλητισμός. Μια διδακτική Προσέγγιση της Χημείας Μέσω του Αθλητισμού, Χαβαριώτη Μ., Μαυρή Μ., Παπαρρηγοπούλου Μ., Καραλιώτα Α., 11ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 41, 2001.
Η Χημεία στην Κουζίνα, Χατζηλαζαρίδου Σ., 11ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 43, 2001.
Πρόταση για τη Διδασκαλία της Ενότητας "Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου" με Στόχο την Ανάπτυξη της Κριτικής Σκέψης των Μαθητών, Σάλτα Κ., 11ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 44, 2001.
Φωτίζοντας τον Άνθρακα, Παπάρου Φ., 11ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 46, 2001.
Από το Ορατό ... στο Αόρατο, Μπουλουξή Α., 11ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 49, 2001.
Χημεία και Κήπος, Δεμερούτη Μ., 11ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 51, 2001.
Αγαπημένες Τροφές και Ποτά μας Μαθαίνουν Χημεία, Καραβατά Φ., 11ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 53, 2001.
Στοιχεία Στερεοϊσομέρειας με Χρήση Πολυμέσων, Κορακάκης Γ., Σιγάλας Μ., Κοΐνης Σ., Μηνακάκη Π., 11ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 73, 2001.
Παραγωγή Εκπαιδευτικού Υλικού για τη Διαχείριση των Οικιακών Απορριμμάτων, Παπαδόπουλος Δ., Τρικαλίτη Α., Σκούλλος Μ., 11ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο Διδακτικής της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 92, 2001.
Η Ιστορία των Φυσικών Επιστημών σε Διδακτικές Εφαρμογές Πηγές Ενεργείας, Μαρία Γραμματικοπούλου, Κωνσταντινιά Δόβα και Ευαγγελία Α. ΒαρέλλαΑ΄ Συμπόσιο για την Συμβολή της Ιστορίας των Φυσικών Επιστημών Στην Διδασκαλία Των Φυσικών Επιστημών, Θεσσαλονίκη, 2001.
Η Ιστορία των Φυσικών Επιστημών σε Διδακτικές Εφαρμογές Χρωστικές και Αρώματα, Μαρία Γραμματικοπούλου, Κωνσταντινιά Δόβα και Ευαγγελία Α. Βαρέλλα, Α΄ Συμπόσιο για την Συμβολή της Ιστορίας των Φυσικών Επιστημών Στην Διδασκαλία Των Φυσικών Επιστημών, Θεσσαλονίκη, 2001.
Η Ιστορία των Φυσικών Επιστημών σε Διδακτικές Εφαρμογές. Ο Αλευρόμυλος, Χάιδω Σάββα και Ευαγγελία Α. Βαρέλλα, Α΄ Συμπόσιο για την Συμβολή της Ιστορίας των Φυσικών Επιστημών Στην Διδασκαλία Των Φυσικών Επιστημών, Θεσσαλονίκη, 2001.
Το ασπρόμαυρο φωτογραφικό φιλμ - Η ιστορία, τα χαρακτηριστικά, η παραγωγή και η επεξεργασία του, Προκόπης Π. Μαρκόπουλος, Ημερίδα δραστηριοτήτων ανάπτυξης εκπαιδευτικού λογισμικού, Αθήνα, 2001.
Οι Μεταμορφώσεις του Άνθρακα (μια εισαγωγή στην τεχνολογία αλλοτροπικών μορφών του άνθρακα), Πάπαρου Φλώρα, Ημερίδα δραστηριοτήτων ανάπτυξης εκπαιδευτικού λογισμικού, Αθήνα, 2001.
Η Χημεία στο Ενιαίο Λύκειο, Καπετάνου Ε., Σάλτα Αικ., 10ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο ΕΕΧ: Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 30, 2000.
Σχεδιασμός και υλοποίηση ωριαίας διδασκαλίας για το μάθημα της Χημείας με βάση το αναλυτικό πρόγραμμα, Παντίδος Παναγιώτης, Σαραντόπουλος Παναγιώτης, 10ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο ΕΕΧ: Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 39, 2000.
Η αξιοποίηση του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή στο μάθημα της Χημείας, Δαουλτζή Β., Καραβατά Φ., 10ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο ΕΕΧ: Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 56, 2000.
Η κλίμακα του pH, Αλάμπεη Α., Μπουλουξή Α., 10ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο ΕΕΧ: Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 58, 2000.
Περιλήψεις πειραμάτων, Παπαδόπουλος Δ., 10ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο ΕΕΧ: Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 60, 2000.
Σχέσεις εφήβων και εκπαιδευτικών,Καλούλης Π., 10ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο ΕΕΧ: Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 63, 2000.
Η ρύπανση μέσα στο σπίτι, Κρητικού Σ., 10ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο ΕΕΧ: Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 66, 2000.
Κρύσταλλοι στην καθημερινή ζωή, Γιώγια Μ., 10ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο ΕΕΧ: Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 71, 2000.
Πρόταση εποικοδομητικής διδασκαλίας του φαινομένου της οξειδοαναγωγής με τη χρήση απλών πειραμάτων και παραδειγμάτων από την καθημερινή ζωή, Στεφανή Χ., 10ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο ΕΕΧ: Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 75, 2000.
Παρουσίαση περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με τίτλο: «Νερό και Μεσόγειος», Αλάμπεη Α., Βαζαίου Σ., Μαλωτίδη Β., Μπουλουξή Α., Παπαδόπουλος Δ., Σκούλλος Μ., 10ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο ΕΕΧ: Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 81, 2000.
Η Χημεία στο Γυμνάσιο με κέντρο το Σχολικό Εργαστήριο, Ν. Σπυρέλλης, Κ. Καφετζόπουλος, Τ. Γεωργιάδου, Ν. Προβής, Δ. Χηνιάδης, 9ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο ΕΕΧ: Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 35, 1999.
Συμπεράσματα και προτάσεις για τα σχολικά προγράμματα Χημείας στα Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα (Π.Ε.Κ.), Α. Αθανασάκης, Κ. Καφετζόπουλος, 9ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο ΕΕΧ: Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 44, 1999.
Διδασκαλία της Χημείας με βάση το δίπτυχο: Καθημερινή ζωή - περιβάλλον, Μ. Μαυρόπουλος, 9ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο ΕΕΧ: Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 55, 1999.
Τι είναι το ΔιΧηΝΕΤ;;;, Κ. Καφετζόπουλος, 9ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο ΕΕΧ: Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 56, 1999.
Η χρήση πολυμέσων σε πειράματα επίδειξης, Μ. Βλάσση, Κ. Καφετζόπουλος, Γ. Κορακάκης, Μ. Χαβαριώτη, 9ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο ΕΕΧ: Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 60, 1999.
Απομόνωση καφεΐνης στο σχολικό εργαστήριο, Π. Βλογιαννίτη, Ν. Λυμπέρης, Γ. Μαρμαρωτή, Ε. Πέτρου, 9ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο ΕΕΧ: Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 61, 1999.
Το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα στο Λύκειο και ο εκσυγχρονισμός του περιεχομένου μάθησης, Μαυρόπουλος Μάκης, 9ο Επιμορφωτικό Σεμινάριο ΕΕΧ: Διδακτική της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Αθήνα, Πρακτικά σελ. 27, 1999.