Στο ΔΠΜΣ «Διδακτική της Χημείας, Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΔιΧηΝΕΤ-ΕΑΑ)», η φοιτητοκεντρική μάθηση και διδασκαλία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση των κινήτρων των φοιτητών, στην αυτοαξιολόγηση και ενεργή συμμετοχή τους στη μαθησιακή διαδικασία. Αυτή συνεπάγεται μία συνεχή παρακολούθηση της εφαρμογής των προγραμμάτων σπουδών και της αξιολόγησης των αποτελεσμάτων τους.
Αξιολόγηση μαθημάτων/διδασκόντων
Η αξιολόγηση των μαθημάτων και διδασκόντων γίνεται ανά εξάμηνο, πριν από κάθε εξεταστική περίοδο. Οι φοιτητές συμπληρώνουν ανώνυμα ένα ερωτηματολόγιο τα αποτελέσματα του οποίου αναλύονται στατιστικά και δημιουργείται μια αναφορά ανά μάθημα και διδάσκοντα και συνολικά. Τα αποτελέσματα λαμβάνονται υπόψιν για τον επενασχεδιασμό των μαθημάτων για το επόμενο ακαδημαϊκό έτος.
Τα αποτελέσματα της συνολικής επεξεργασίας μαζί με τα συμπεράσματα και τα σχόλια για τα έτη 2021-2022 και 2022-2023 αναφέρονται παρακάτω.