dixinet-eaa.chem.uoa.gr
dixinet-eaa-en.chem.uoa.gr
Menu
ΔΠΜΣ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΜΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΔΙΠ
ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ "ΔΙΧΗΝΕΤ-ΕΑΑ"
ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΔΠΜΣ
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ΝΕΟ)
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΕΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2022-2023
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
ΑΡΘΡΟ 1. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ-ΣΚΟΠΟΣ.
ΑΡΘΡΟ 2. ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ Δ.Π.Μ.Σ.
ΑΡΘΡΟ 3. ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ.
ΑΡΘΡΟ 4. ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ.
ΑΡΘΡΟ 5. ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΦΟΙΤΗΣΗΣ.
ΑΡΘΡΟ 6. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΑΡΘΡΟ 7. ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.
ΑΡΘΡΟ 8. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.
ΑΡΘΡΟ 9. ΥΠΟΔΟΜΗ Δ.Π.Μ.Σ.
ΑΡΘΡΟ 10. ΑΝΑΘΕΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ /ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΣΤΟ Δ.Π.Μ.Σ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ
ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ: ΝΕΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ
ΟΡΓΑΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ
ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
ΕΡΕΥΝΑ
ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΔΙΕΘΝΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ - ΣΥΜΠΟΣΙΑ - ΗΜΕΡΙΔΕΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΝΤΥΠΑ
ENGLISH
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ
Αναζήτηση
ΔΙΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ
Διδακτική της Χημείας, Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΔιΧηΝΕΤ-ΕΑΑ)
ΑΡΧΙΚΗ
»
Το Πανεπιστήμιο
»
ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ