Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Διδακτική της Χημείας, Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΔιΧηΝΕΤ-ΕΑΑ)

ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ

Οι απόφοιτοι του συγκεκριμένου Δ. Π.Μ.Σ. διαθέτουν πλήρη και σύγχρονη παιδαγωγική και τεχνολογική κατάρτιση ώστε να απασχοληθούν επαγγελματικά στον τομέα της Εκπαίδευσης σε δράσεις σχετικές με τη διδασκαλία, τη κοινωνική διάχυση της επιστημονικής γνώσης και των Τ.Π.Ε., σε προγράμματα διεπιστημονικής προσέγγισης και αξιολόγησης Θετικών Επιστημών και Τ.Π.Ε. Μπορούν να λειτουργήσουν αποτελεσματικά σε θέσεις συντονιστών καινοτόμων προγραμμάτων και αναπτυξιακών ή ερευνητικών θεμάτων (projects) εκπαίδευσης Θετικών Επιστημών, διευθυντών προγραμμάτων επιμόρφωσης, στελεχών ανάπτυξης αναλυτικών προγραμμάτων και εκπαιδευτικού λογισμικού, σχεδιαστών εκπαιδευτικού υλικού για τις Θετικές Επιστήμες, συντονιστών επιστημονικών δράσεων για τη σύνδεση σχολείου-οικογένειας-κοινωνίας, στην εκπαίδευση ενηλίκων και ειδικών κατηγοριών στις θετικές Επιστήμες και τις Τ.Π.Ε.

Δεν παραβλέπεται βεβαίως το γεγονός ότι ο απόφοιτος του ΠΜΣ ΔΙ.ΧΗ.ΝΕ.Τ-ΕΑΑ, ως εκπαιδευτικός της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, έχει αποκτήσει το απαιτούμενο υπόβαθρο σε θέματα Χημείας, ώστε μαζί με τις ειδικές γνώσεις επί της διδακτικής που αποκόμισε από το πρόγραμμα να μπορεί να  χειριστεί δύσκολες, ασαφείς και μερικές φορές λανθασμένα διατυπωμένες έννοιες, και να γίνει δημιουργικός, ώστε να μπορεί να χαράξει την προσωπική του διδακτική στρατηγική. Με λίγα λόγια να γίνει καλός (ή καλύτερος) δάσκαλος και αυτό είναι μια μεγάλη προφορά προς την κοινωνία.

Τέλος, η υλοποίηση του προτεινόμενου Δ.Π.Μ.Σ. επιτυγχάνεται με τη συνεργασία των τριών μεγαλύτερων Α.Ε.Ι. της Ελλάδας: του Ε.Κ.Π.Α., του Ε.Μ.Π. και του Α.Π.Θ. Έτσι, η εξειδίκευση των μεταπτυχιακών φοιτητών στο πλαίσιο των σπουδών τους όχι μόνο βοηθά στο να αποκτήσουν δεξιότητες, να αναπτύξουν κριτική σκέψη και ικανότητα οργάνωσης μιας έρευνα αλλά συγχρόνως θα ενισχύσουν την διάθεση συνεργασίας, την εξωστρέφεια και την διεπιστημονική προσέγγιση των ζητημάτων.