ΔΙΙΔΡΥΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ
Διδακτική της Χημείας, Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΔιΧηΝΕΤ-ΕΑΑ)
ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ
- Μ. Βλαχολιά, Χ. Τζουγκράκη
Διερεύνηση οπτικών και αναλυτικών στρατηγικών επίλυσης προβλήματος στην Οργανική Χημεία
- Θ. Βαχλιώτης, Κ. Σάλτα, Χ. Τζουγκράκη
Μεθοδολογία SATL: Ανάπτυξη δεξιοτήτων συστημικής σκέψης για την ενίσχυση της κατανόησης των χημικών εννοιών
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της τεχνικής της μάθησης μέσω «σκαλωσιάς Scaffoldinglearning». Μελέτη περίπτωσης σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην ενότητα οξέων-βάσεων
- Ε. Πράττα, Κ. Μεθενίτης, Α. Κουκά
Η κατανόηση της διάλυσης της ζάχαρης στο νερό από τους μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου
Ανάλυση των εργαστηριακών οδηγών Χημείας Γυμνασίου με βάση τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Ο βαθμός ένταξης του συστήματος συγχρονικής λήψης και απεικόνισης (Multilog) στο σχολικό εργαστήριο Φ.Ε., ο συνδυασμός του με σύγχρονα εκπαιδευτικά εργαλεία και η στάση των εκπαιδευτικών. Έρευνα, Προβληματισμοί, Προτάσεις
Διδασκαλία αντιδράσεων διπλής αντικατάστασης στην Α΄ Λυκείου εμπλουτισμένη με ιοντικές εξισώσεις και αναπαραστάσεις στα τρία επίπεδα Χημείας
Αξιοποίηση της έννοιας της πιθανότητας με παραδείγματα καθημερινής ζωής για την οικοδόμηση της έννοιας της πιθανότητας της θέσης του ηλεκτρονίου στο άτομο
- Ν. Παπαδημητρόπουλος, Ε. Παυλάτου
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί ως δημιουργοί εργαστηριακών οργάνων
Φασματοσκοπία με ιδιοκατασκευές στο σχολικό εργαστήριο
Πρόταση για τη διδασκαλία χημικών εννοιών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μέσω επιστημονικής αρθρογραφίας σε εφημερίδες
Εξερευνώντας την ιστορία των πειραμάτων μέσα από πίνακες ζωγραφικής
Μια εναλλακτική πρόταση διδασκαλίας εννοιών Χημείας μέσα από κινηματογραφικές ταινίες
Διδακτική της Χημείας και Φιλοσοφία. Τρεις άξονες για τη βαθύτερη κατανόηση της αξίας της φιλοσοφίας στη διδακτική της Χημείας
- Μ. Μαυρίδη, Κ. Σάλτα, Θ. Μαυρομούστακος
Πως οι χημικοί συλλογισμοί μαθητών Λυκείου επηρεάζονται από το είδος και το πλαίσιο των ερωτήσεων
- Γ. Μακρή, Θ. Μαυρομούστακος, Α. Κουκά
Προς αξιοποίηση των κοινωνικοεπιστημονικών ζητημάτων στη διδασκαλία της Χημείας Β’ Λυκείου: Διερεύνηση αντιλήψεων και επιμόρφωση εκπαιδευτικών
- Χ. Στεφάνου, Ε. Μαυρικάκη, Ντ. Γαλανοπούλου
Τα γενετικά τεστ: μια κοινωνικο-επιστημονική προσέγγιση για τη διδασκαλία βασικών αρχών της Γενετικής
Διδάσκοντας θέματα Bιοχημείας στο ελληνικό σχολείο
- Χ. Μπακάλη, Ντ. Γαλανοπούλου
Διερεύνηση των απόψεων αποφοίτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τα Φυσικά Προϊόντα
- Α. Μπαράτση, Μ. Παπαρρηγοπούλου
Aξιοποίηση του μουσειακού χώρου της Λαυρεωτικής στη διδασκαλία της Χημείας
Διδάσκοντας χημικές έννοιες με αφορμή ένα αρχαίο χάλκινο γλυπτό
Διερεύνηση γνώσεων, στάσεων και συμπεριφορών μαθητών σχετικά με την παραγωγή πλαστικών απορριμμάτων στην αγροτική οικονομία στα πλαίσια της εφαρμογής της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη σε αγροτικές κοινότητες
- Α. Ανδριοπούλου, Γ. Φιλιππή, Β. Φιοράκη, Μ. Δασενάκης
Δράσεις του ΕΛΚΕΘΕ για τη διδασκαλία της Χημείας και την εκπαίδευση για την αειφορία
Η μέθοδος TINKERING, η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΕΑΑ) και οι Φυσικές Επιστήμες (ΦΕ): πού τέμνονται;
- Ο. Τριπολιτσιώτη, Μ. Σκούλλος, Ε. Δασενάκης
Διδασκαλία της έννοιας της Aειφορίας μέσω διαθεματικού σεναρίου