Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Διδακτική της Χημείας, Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΔιΧηΝΕΤ-ΕΑΑ)

ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

  • Μ. Βλαχολιά, Χ. Τζουγκράκη:

 Διερεύνηση οπτικών και αναλυτικών στρατηγικών επίλυσης προβλήματος στην Οργανική Χημεία

  • Θ. Βαχλιώτης, Κ. Σάλτα, Χ. Τζουγκράκη:

Μεθοδολογία SATL: Ανάπτυξη δεξιοτήτων συστημικής σκέψης για την ενίσχυση της κατανόησης των χημικών εννοιών 

  • Μ. Βλάσση, Γ. Κορακάκης:

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της τεχνικής της μάθησης μέσω «σκαλωσιάςScaffoldinglearning». Μελέτη περίπτωσης σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην ενότητα οξέων-βάσεων 

  • Ε. Πράττα, Κ. Μεθενίτης, Α. Κουκά:

Η κατανόηση της διάλυσης της ζάχαρης στο νερό από τους μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου  

  • Κ. Χαρίτος:

Ανάλυση των εργαστηριακών οδηγών Χημείας Γυμνασίου με βάση τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα 

  • Σ. Ντούλας:

Ο βαθμός ένταξης του  συστήματος  συγχρονικής  λήψης και απεικόνισης (Multilog) στο σχολικό εργαστήριο Φ.Ε., ο συνδυασμός του με σύγχρονα εκπαιδευτικά εργαλεία και  η στάση των εκπαιδευτικών.  Έρευνα, Προβληματισμοί, Προτάσεις 

  • Σ. Λάης:

Διδασκαλία αντιδράσεων διπλής αντικατάστασης στην Α΄ Λυκείου εμπλουτισμένη με ιοντικές εξισώσεις και αναπαραστάσεις στα τρία επίπεδα Χημείας 

  • Δ. Τουμαζάτος: 

Αξιοποίηση της έννοιας της πιθανότητας με παραδείγματα καθημερινής ζωής για την  οικοδόμηση της έννοιας της πιθανότητας της θέσης του ηλεκτρονίου στο άτομο 

  • Ν. Παπαδημητρόπουλος, Ε. Παυλάτου:

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί ως δημιουργοί εργαστηριακών οργάνων 

  • Χ. Μακεδόνας:

Φασματοσκοπία με ιδιοκατασκευές στο σχολικό εργαστήριο 

  • Κ. Φωτιάδου, Δ. Σταμπάκη:

Πρόταση για τη διδασκαλία χημικών εννοιών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μέσω επιστημονικής αρθρογραφίας σε εφημερίδες 

  • Φ. Πάπαρου:

 Εξερευνώντας την ιστορία των πειραμάτων μέσα από πίνακες ζωγραφικής

  • Μ. Χρηστάκου:

Μια εναλλακτική πρόταση διδασκαλίας εννοιών Χημείας μέσα από κινηματογραφικές ταινίες   

  • Β. Σέιφερτ:

Διδακτική της Χημείας και Φιλοσοφία. Τρεις άξονες για τη βαθύτερη κατανόηση της αξίας της φιλοσοφίας στη διδακτική της Χημείας 

  • Μ. Μαυρίδη, Κ. Σάλτα, Θ. Μαυρομούστακος:

 Πως οι χημικοί συλλογισμοί μαθητών Λυκείου επηρεάζονται από το είδος και το πλαίσιο των ερωτήσεων 

  • Γ. Μακρή, Θ. Μαυρομούστακος, Α. Κουκά:

Προς αξιοποίηση των κοινωνικοεπιστημονικών ζητημάτων στη διδασκαλία της Χημείας Β’ Λυκείου: Διερεύνηση αντιλήψεων και επιμόρφωση εκπαιδευτικών 

  • Χ. Στεφάνου, Ε. Μαυρικάκη,  Ντ. Γαλανοπούλου:

Τα γενετικά τεστ: μια κοινωνικο-επιστημονική προσέγγιση για τη διδασκαλία βασικών αρχών της Γενετικής 

  • Π. Μαρμαρωτή:

Διδάσκοντας θέματα Bιοχημείας στο ελληνικό σχολείο 

  • Χ. Μπακάλη:

Διερεύνηση των απόψεων αποφοίτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τα Φυσικά Προϊόντα 

  • Α. Μπαράτση, Μ. Παπαρρηγοπούλου:

Aξιοποίηση του μουσειακού χώρου της Λαυρεωτικής στη διδασκαλία της Χημείας 

  • Ε. Ρούγγα:

Διδάσκοντας χημικές έννοιες με αφορμή ένα αρχαίο χάλκινο γλυπτό 

  • Χ. Καντερέ, Μ. Σκούλλος:

Διερεύνηση γνώσεων, στάσεων και συμπεριφορών μαθητών σχετικά με την παραγωγή πλαστικών απορριμμάτων στην αγροτική οικονομία στα πλαίσια της εφαρμογής της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη σε αγροτικές κοινότητες 

  • Α. Ανδριοπούλου, Γ. Φιλιππή, Β. Φιοράκη, Μ. Δασενάκης:

Δράσεις του ΕΛΚΕΘΕ για τη διδασκαλία της Χημείας και την εκπαίδευση για την αειφορία 

  • Α. Αλάμπεη, Α. Μπουλουξή:

Η μέθοδος TINKERING, η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (ΕΑΑ) και οι Φυσικές Επιστήμες (ΦΕ): πού τέμνονται;

  • Ο. Τριπολιτσιώτη, Μ. Σκούλλος, Ε. Δασενάκης:  

Διδασκαλία της έννοιας της Aειφορίας μέσω διαθεματικού σεναρίου